Rmysamiranakyuz Az önce yıkadım oğlumu 11 aylık olucak suyun içine soktuğum an çok ağlamaya başladı zar zor saçını şampuanladım elimle su döke döke . Niye böyle yaptı sizce şimdiye kadar suyu çok severdi
Esdoel Arada oluyor canım benim kızımda 2 yaşına kadar bayilirdi 2 yaşından sonra kıyamet kopuyordu evde banyo yapacak diye 3 4 ay sürdü sonra geçti
Ayklz Benim kızım da hiç korkmaz ama bu aralar biraz korkuyor gibi ağlayınca kucağıma alıp öpüp kokluyorum sakinlesince devam ediyorum.