Ada54 merhaba benim de 2 ay 23 günlük kızım var 2 ay kontrolün de dr a sormuştum 2 saatte 3 saatte beslim mi yine diye hayır dedi . Açıkınca uyanır zaten dedi gece uykuları bölünmesin bebeğin dedi . 7 8 gibi uyuyor gece 12 gibi emziriyorum uzun süre aç kalmasın diye sabaha karşı 4 4 buçuk gibi uyanıyor. Tekrar uyuyor 5 buçuk 6 da uyanıyor. Gelişimi açısından gece uykuları çok önemliymiş bundan sonra.