Rmysamiranakyuz atak döneminde olabilir, benim oğlum da suyu çok severdi ağlamazdı ta ki 11.ve12.aya denk gelen atak sayesinde ne el yüz yıkayabildik ne de ağlamasız duşa girebildik, banyoya en sevdiği oyuncakları ile girmek de işe yaramadı, bi bebeği vardı; ona banyo yaptırdık beraber sonra kendisi banyoya girdi; o günden sonra banyo saatleri kabusundan kurtulduk.