Gul_cel Emzirirken b 12 kullanan varmı acaba doktorum ağız içi yaramdan ötürü b 12 yazdı benexol adında bi hap bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi Bazı okuduklarima göre süte gecse bile bebek için faydalı olucagi yazıyor
Eymeniko_ Gul_cel bilgim yok canım ama benimde sürekli ağız yaram oluyo dilimin ucunda falan çıkıyo b12 eksikliğinden mi acabaa hamileykende düşüktü zaten🤦🏼♀️
TalentedMom Gul_cel bilgim yok ama reçetesine bak canım orada emziren anneler için bir yazı olması lazım
Elvin08 Gul_cel emziren annelerin çoğunda b12 düşer ve bunu fark etmeyebilirler.Bu düşüklükye bebeğe geçebilir yaşadım.Kullanabilirsiniz iç rahatlığıyla.Ben iğne vurulup kızıma ilaç içirmiştim anca toparlamıştık
Gul_cel Eymeniko_ Benimde hamileyken değerlerin hep düşük seyrediyordu b 12 doğumdan sonrada bebek için çok önemliymiş oyuzden arkama atmak istemedim bu konuyu bebeğin beyin gelişimi için yeterli B12 alması gerekiyormuş anne sütünden
Gul_cel Bahar1425 Bişey sorabilirmiyim size aynı ilacımı kullaniyorsunuz yoksa b 12 olarak farklı bir ilaç mı emzirdigim için korktum açıkçası bu arada bebeğim 7 aylık
Bahar1425 Gul_cel bende aynısını kullanıyorum zaten senden de bebeğe geçer b 12 faydası olur bebeğe. Benim oğlum da 8 aylık