Kubrakya Merhaba arkadaşlar çalışmıyorum doğum ve süt parasını alabiliyorum araştırmalarıma göre alan var mı nereye nasıl başvuracağım aydınlatırmısınız bilen anneler 🌸
Misskokulum EcemKerem daha süresi var dogum belgenizle birlikte aile ve sosyal yardımlaşma vakfına doğum ve süt parası diye başvurun 2 ay içerisinde alırsınız Kubrakya
EcemKerem Misskokulum bende almak istiyorum da geç mi kaldım oğlum 9 aylık oldu süt aldım ama doğuma üşengeçlikten başvurmadım şimdi yapabilir miyim ve nereye yapabilirim
Rukiyeyildiz Misskokulum benim bebeğim 6 aylık oldu ve hâlâ yok e devletten takip ediyorum hâlâ yatmadı şans bu olsa gerek 😭
Rukiyeyildiz Misskokulum ilk aradığımda yanlış numara dediler sonra bir dahada aramadım ama haklısın yarın bi daha arayayim bari