TK1401 busra-mom ben sezaryan oldum gittim kırkım çıkınca ultrasyonla baktı doktorun rahmime sonra dikişlerime sprial taktırmak istedim sezaryan olanlar için ikinci ayında öneriyoruz ikinci ayında takalım dedi
Eternity busra-mom Ben de gittim. Dikişlerim iyi kapatmış mı diye baktı. Elle ve vajinal ultrasonla kontrol etti
busra-mom ucmgk21 bana demedi diye hatırlıyorum ondan merak ettim sezaryen oldum iki ay oldu geç mi kaldım acaba ya
Cmertkul Ay evet bende gideceğim bir hafta sonra da kızlar nasıl temizlendiniz malum kuaförlere gidemiyoruz jilet doğum sonrası için ne kadar uygun olur bilmiyorum Tüy dökücü mü kullansak ?
busra-mom Meftunbade onu bilmiyorum canımda ben sezaryen oldum iki ay önce bi iki arkadaştan duydum yeni onun için sordum herkese diyormu diye
busra-mom Asyatuba ben iki ay oldu sezaryen olalı doktorun dediğini hatırlamıyorum arkadaştan duydum diye merak ettim geç mi kaldımki ya
Asyatuba busra-mom doktorun çağırmadıysa bilemem ama dikişlere bakıyor bazen dikiş patlayabiliyor istersen doktorunla görüş canım