Merhaba kızlar
dün yazmıştım buraya oğlum 1 haftadır hastanede crpsinin 33 çıkması sebebiyle antibiyotik tedavisi oluyordu. Bu sabah hamd olsun taburcu olduk. Yalnız evde bebeğimin ellerinin ve ayaklarının terlediğini farkettim. Oldukça esnek ve ferah giydirdim. Ateşi 36.7 ama çok endişelendim. Çünkü daha 57 günlük. 2 aylık bebeklerde el ayak terlemesi normal mi? Eli kolu hiç durmuyor hep hareket ediyor hatta parmakları biraz buruşmuştu sanki.. antibiyotiği vücudundan atsın diye sürekli emzirmeye çalışıyorum ama acaba tehlikeli midir terlemesi?