Ky06 kuru ve pullanmaya meyilli cildiniz varsa bu fondöteni tercih edebilirsiniz. Yapısı akışkan, ıslak bitişli ve nemlendiricili. Islak bitişli olmasına rağmen ciltte yağlı his bırakmıyor. Kapatıcılıktan ziyade canlı bi görünüm elde edersiniz, kapatıcılık için lekeli bölgelere ekstra bir şey uygulamak gerekiyor. Cilt tipine göre değişkenlik gösterebilir ama 6-7 saat ciltte bozulmadan kalıyor. Süngerle değil, fırçayla yayıp üstünden süngerle geçince çok daha iyi bi sonuç elde ediyosunuz. Fırçaya bile gerek yok aslında direkt elle yayılınca da sonuç iyi oluyor. Isıyla fondöten iyice inceliyor. Cildinizi nemlendirir, fondöten ağırlığı olmaz yani pullanmada yapmaz ama kapatıcılığıda olmaz. İşinizi gören bi ürün olur bence. Kapatıcılığı olsun, nemlendirsin ve pullanma yapmasın derseniz Missha veya purebeauty bb kremlerine bakabilirsiniz. Onlar f&b ye göre bi tık daha yoğun kapatıcı.