Ky06 merhaba, ben kullanıyorum. Çok ama çok güzel. Açıkçası bugüne kadar Maybeline ve Loreal gibi daha uygun fiyatlı ürünler kullanmıştım. Son alışverişimde MAC’in Face&Body ürününü aldım. Gerçekten çok güzel. Cildiniz ışıl ışıl oluyor. Benim cildim kusurlu bir cilt değil, normalden yağlıya dönük bir cilt, fondöten çok doğal kapatılıcık sağlıyor. Kalıp gibi durmuyor. Bir de allık aldım şeftali tonlarda, o da MAC. Doğal ve ferah bir görünüm katıyor 🌿