Rukiye66 4,5 aylık olduk gaz sıkıntımız yoktu bir kaç gündür gece 11 de çocuk ağlamaya başlıyor iki büklüm kalıyor kasıla kasıla ağlamaktan mahvoldu gaz damlası relactaz veriyorum sap simplex veriyorum kar etmedi bu akşam yine aynı saatte başladı ağlamaya kucağında dik duramıyor bile yavrum zeytinyağı sürdüm karnına çörek otu yağı sürdüm kar etmedi çatlatacak gibi ağlıyordu aldık köşa koşa acile gittik bi saat önce geldik acilden kolik olmuş dedi doktor 4,5 aylıkken kolik başlarmı ki 😔
Zuzu35 Rukiye66 alışmışlar herşeye gaz kolik diyip gönderiyorlar canım,sen düzgün bir doktora git incelesinler belki başka bir şeyi var çocuğun
demetdemircioglu Rukiye66 3ounda 5 aylik olcak bebegim gece oda sabaha kadar agladi kafayi yicektim gazli bi bebek hic olmadi 2 3 gun oncede boyle olmustu ama bi sebep bulamadim😶
Ecemkusum Rukiye66 olur canım olmaz mı bizim tam bitmişti 4. Ayın sonunda iyice arttı hem gaz damlası hem probiyotik kullanıyoruz biraz rahatlatıyor
Tuanam13 İlk kez duydum bir bilgim yok ama diğer annelerin bilgileri olur inşallah post üstte kalsın diye yazıyorum
Rukiye66 Özelde bi doktor var ona sıra aldım yarın sabaha anca boşluğu varmış çocuğum mahvoldu ya onun o göz yaşlarına dayanamıyorum 😰
Sabriyeillke Oluyo galiba ya bizimde basladi belli saatlerde aglamaya atak haftasi diye biseyde varmis belki atak haftasina girdik annesi
Rukiye66 Sabriyeillke olabilir atak haftası onuda duydum bakalım ankaradayım özelde iyi bir çocuk doktoru var dediler yarın sabah götürecem
Rukiye66 [bilinmeyen] tamam canım sağolasın bulayım instagramdan birde kimyonu nasıl veriyorsun demleyipmi veriyorsun