Merhaba annelerr🌸
1 ay 6 günlük bir bebeğim var. Uyumak için meme istiyor ne yazıkki 🥺 Göğüslerim yara oldu ben de yalancı emzik aldım(en azından uykuya geçerken onu veririm diye) fakat emziği kabul etmiyor. Nasıl kabul ettirebilirim önerisi olan var mı ? Bu arada göğüsleri yara olan anneler şiddetle garmastan pomadı öneriyorum bana çok faydası oldu.🎈
🧚♀️