Bende 34+6 da doğum yaptim sarilik yoktu ama ben hep 1 saatte uyandirip emzirdim gununu tamamlamadan doğdukları için daha kendilerini anne karnında hissediyorlar biraz zor uyanıyorlar uyandırmakta bende çok zorlaniyodum topuğundan uyarabilirsin altını acabilirsin. Çok geçmiş olsun sağlıkla büyüsün inşallah