Alyase Kızım 3 ay 17 günlük kafasının arkasını severken saç aralarında böyle bir kızarıklar gördüm bilgisi olan var mı ??? Neden olur bu ☹️ [url=https://hizliresim.com/B0Sbsj][img]https://i.hizliresim.com/B0Sbsj.jpg[/img][/[url=https://hizliresim.com/L8Se1O][img]https://i.hizliresim.com/L8Se1O.jpg[/img][/url]
Kriss Alyase Canım bizim bebekte de var doğum lekesiymiş doktor öyle dedi 1 yaşına kadar geçiyormuş.. endişe etme sende🙏
yigitalpinannesiii Alyase fotoğraf yok canım a bizimkinde de var gül lekesi ediliyormuş zamanla kaybolur dedi doktor
Sedayvaz35 Alyase doğdugunda var miydi cnm.. mesela benim kizimin ensesinde var ama senin ki az bizimki baya cok ceviz büyüklügünde simdi saćları kapatti birazda rengi açıldı kırmızılığin.. bu hem kardesimde hem bendede var.. dogum lekesi olabilir
Alyase Kriss ay öyle mi canım daha önceden de var mıydı hiç dikkat etmedim şimdi görünce korktum açıkçası ..
Cileklisakiz47 Canim gul lekesi dogum lekesi bazi cocuklarda kalici da olabiliyor bazilarinda gecici de olabiliyor senin kuzucugunun biraz fazlasi bizde var hala da var bir yasinda korkma korkulcak birsey yok