Defnem__ merhaba, biz de salı günü ameliyatımızı olduk dünya gözde Levent Akçay’a . Doktorun ameliyatları öğlen başlıyordu ve 12.30 da ilk bizi aldı. Öğlen olması bizim çok işimize yaradı☺️7 de emzirdim sonra da eşim dışarda dolaştırdı vs zaman geçti.çok şükür atlattık.bizim arpacıklar vardı gözünde onları temizlediler onu yapmışken de iki kanalı da tıkalıymış onlar da açıldı şimdi damlaları kullanıyoruz 6 gün oldu.ameliyata kadar sürekli tanıt verdiniz mi diye bakmıştım☺️Teşekkür ederim iki kuzucuğa da geçmiş olsun. Hoşçakalın