SeZeyCe 40 günlük kızımın çok sancısı oluyor tek başıma bakıyorum uyku yeme içme dinlenmem çok zor oluyor faydasını gördüğünğz bi öneri var mı relaktaz damla ve maflor var evde açıkçası bi fayda göremedim bi gün çok iyi çocuk bi gün çok ağlıyo ne yiyeceğimi de şaşırdım kendimde de gaz çok
Deniz93 SeZeyCe bizimde gaz sıkıntısı oluyordu çok 2,5 aylık oldu çok şükür bunlarla gaz sancısına çare bulduk
aysedrk SeZeyCe Bizde 50 günlük olduk çok şey denedik metsil, rezene, zinco, nurse harveys, hiç biri fayda etmedi bi kimyon çayı biraz fayda etmişti doktorumuz biogaia verdi o çok fayda etti hergün düzenli veriyorum baya etkisi oldu rahat uyumaya başladı
Kbrbydk Biogaia bağırsak düzenleyici, yanına ek gaz damlasi kullanın. Ben sadece sab simplex kullanıyorum bize yariyor.