Ozlembahoz123 Hanımlar ben ocak ayında doğum yaptım losalık dönemim bittikten sonra adet görmedim adet söktürücü kullanan var mı aranızda ödemim almış başını gidiyor yani vucut olarak rahat değilim sinir yapıyor göbeğim şiş kullanan var mı etkisi var mı?
Neib Ozlembahoz123 ben kullanmıştım 5 gün kullan 7 gün de bekle öyle muayeneye gel demişti doktor adet oluyorsun
queenMother Ben kullandım sonra her ay düzenli geldi şükür gelmeyince kötü hissediyorum hamilemiyim acaba diye sürekli korku şişlik sinirlilik aman sıkıntı iyiki kullanmışım