Olimbera
Ben 3 aydır kullanıyorum daha yeni yeni düzene giriyor. Olmamıştır inşallah yan etkisi olsa farkedilirdi sanırım. Şöyle düşünün benimde çok sıkıntım var özellikte hamilelikte kabızlık beni öldürdü. Doktor magnezi calsine diye bir ilaç verdi bana anında etki etti. Ama bu tarz ilaçlar alışkanlık yapar…bağırsak tembelliği yapar. Ben de kefire başladım. Hergün kefir içiyorum 5 6 ayda anca bağırsaklarım düzene girdi. Kefir bir prebiyotik Biogaia da bir prebiyotik…kaldıki bebişlerimizin bağırsakları dış dünyaya alışmaya çalışıyor biogaia düzene sokmaya yardımcı…