Olimbera
Ilk 3 ay bağırsaklar tam gelişmediği için zorlanıyorlar kaka yaparken. Öz3llikle de sezeryan doğumlarda daha sık bağorsak problemi yaşanıyor. Bizimkisi de öyleydi. 1 gün önceden kakası olduğunu kıvranmasından anlıyorduk. 1 gün masaj yapıp mamasına bşr çay kaşığı zeytinyağı koyarak rahatlatıyorsuk. Altını açıp karnına masaj yapınca ayaklarını kaldırınca daha rahat yapıyordu. Hatta birkaç kez zeytin yağlı kulak çöpüyle uyardık.Ama 3 ay sonra bağısaklar düzene girdi. kaldı ki bigaiayı düzenli kullandım.(biogaia bir prebiotik gaz ilacı değil hemen gazı geçirmesi beklenemez. (Kızım enfeksiyon kaptığı için antibiyotik kullandık ve bağırsak florası bozuldu tabiki.biogaia kısa sürece bağırsakları tekrar düzene soktu. Faydasını daha iyi gördüm ozaman)Kaka her çocuğa göre de değişen bişey kimi hergün yapıyor kimi hafta da bir. Altını açınca ya da açmadan yapsınlar da…