Ervaaaaa kızım dört kilo otuz gram doğdu üç aylıkken altı kiloydu altı aylıkken 6200 üçüncü aydan sonra hiç kilo almadı ama üç aylıkken dönmeye dört buçuk beş aylıkken sürünmeye başladı ben hep çok hareketli olduğu için kilo almadığını düşünüyordum meğer alerjisi varmış altı ay diyet yaptık şükür atlattık şu an 1 yaşında ve 7,1 kg her gören çok zayıf diyor kasaba et borcumuz yok deyip geçiyorum şükür diş dönemleri haricinde iştahlı bi bebek abur cubur paketli gıdalar yeyip şişmek kilolu olmak sağlıklı olmak demek değildir önemli olan sağlıklı olması ve sağlıklı beslenmesi komşunun çocuğu o abur cuburlar yüzünden diyabet olursa Allah korusun hiç mi düşünmüyorlar persentilde normalse takmayın kimseyi bana kendi annem bile senin sütün yaramıyor bu çocuğa mama ver dedi ben umursamadım iyiki de umursamamışım çocuğumun alerjisi varmış onları dinleseymişim daha kötü olacakmış