Seferdeniz benim çok erken oldu ona da üzülüyorum yanlış birşeyler yapmış olmalıyım diye düşünerek her şeyi denemeye çalışıyorum 20 gün oldu hala yumuşaklık devam ediyor artık sertlesmiyor eskisi gibi değil umarim bu süt devamlılığını etkilemez tek kaygım o