Elfida-10 Masal35 aile ve sosyal müdürlüğüne doğum belgesini götürerek.. çalışmıyorsanız süt parası size yatmaz eşine yatar
Meliseenur Masal35 süt parası işlemini hastanede yaptılar dogum parası aile bakanlıgına başvurdu eşim gidip 3 ay oldu hala çekemedim ama ptt den şu durumlardan ötürü
Ozme5757 ALYASMUMMY ben İstanbul anadolu yakasindayim Maltepe aile ve sosyal İşler müdürlüğü mu ne yazınca çıktı orayı aradı eşim direk telefondan başvuruyu yaptı ordaki
Ozme5757 Masal35 ben İstanbul anadolu yakasindayim Maltepe aile ve sosyal İşler müdürlüğü mu ne yazınca çıktı orayı aradı eşim direk telefondan başvuruyu yaptı ordaki