5,5 aylığız ve diş sancılarımız düb itibariyle başladı dünden beri ateşi yükseliyor doktora gittik 5 saat aralıklarla calpol verebilirsin ateş 39/40 derecede inat eder düşmezse getir bize dedi. 38,5 falan oluyor sürekli huzursuz. İlaötan başka neler iyi gelir tavsiyesi olan var mı?