e_ydn Merhaba annelerr bebeğim 10 aylık ancak hala adet olmadım en geç ne kadar süre olmamam normal kabul edilir?
VERA19 e_ydn Emziriyor musunuz? Emziren annelerde 1 yıla kadar adet görmemek,ya da düzensiz olması normal diyor doktorlar🙂
akillibidikcgty e_ydn 10 ay 23 günlükken oldum . 11 ay 12 günlüguz su anda .gec olabilirsiniz normal yani
e_ydn VERA19 evet emziriyorum ama öyle çok sütüm yok valla sürekli test yapmaktan gına geldi korunuyorum ama yine de tedbirli olmak lazım 😌
Zehra22 e_ydn Ben büyük oğlumu emzirirken 1 yıl adet olmadım küçük oğlumu emziremedim diye 3 cü ayda adet oldum,emziriyorsanız bu çok normal….