Hanımlar 8buçuk aylığız. Yumurta sarısı tüketiyoruz kahvaltılarda. Ama yayla çorbası yaparken kendinize yaptığımdan ayırdığım için yumurtanın bütününü kullanıyorum onda da. Yayla çorbasına katılan beyazın bi zararı olur mu acaba. Hiç farkında değildim