Zeyzey2019_ Deletedmom348 çok fazla gibi. 4 doz baxero ve 2 doz nimerix yaptırdık toplam 6 doz yine o kadar vermedik. 1250 baxero ki ilk 3 dozu 300 lira son dozu 350 civarıydı, nimerix ise 270 civarıydı dozu. Toplam 1800 bile ödememiş olabiliriz.
Ssemass Deletedmom348 bizde birkac gun once olduk ilk dozlarini rota dahil 1000 tlyi gecti 3000 tl yi gececek gibi duruyor
TalentedMom Deletedmom348 bu tür aşıların ücretli olması kadar saçma bir şey yok durumu olan yaptıramıyor Allah korusun geçirirse ölüme bile yol açıyor bence cimere yazalım bu durumu ya da sağlık bakanlığına