Obsesifk düzenli kontrollerimize gidiyoriz en ufak bir şey olsa doktorla temas halindeyiz ki ateşi çıkınca kendi doktoru uzak uyanıp gelene kadar geç olur diye evin yanında hastane var oraya götürdük o da kontrol etti diş çıkarma ateşi dedi henüz ek gıdaya geçmedik o yüzden kür yapmak istemedim 4 aylık sonuçta