Kızlar virüsten önce doktor rahmin kalınlaşmış yaşın daha küçükmüş bunu takip etmemiz gerek dedi ama hastalıktan sonra bir daha da gidemedim aklıma çok takılıyor ileride kansere bile çevirebilirmiş ve bu aralar ara ara siyah renkte kan geliyor çok tedirgin oluyorum aynı durumda olan var mı ?