Aasya Biz 2,5 aylıkken neredeyse bir aylık uğraş ve sabretmeden sonra atlattık elhamdulillah. Şimdi 17 aylığız deli gibi meme aşığıyız 😅 (maşaAllah)
Pes etmeyin, Emin olun geçecektir bu günler. İnşallah olumlu sonuçlanır. Ama eğer bırakırsada dünyanın sonu değil mama yiyen çocuk zehir yiyor diyenlere sakıın aldanmayın, kimseyi dinlemeyin ve kendi kötü iç sesinizide😌
Bolca kolaylıklar diliyoruum 🌸🥰