Ennaz arkadaşlar dogum yapalı 3bucuk ay oldu ben Bayram da 24 de adet oldum 14 gun sürdü Yani gecen hafta cumartesi falandı bitti bugun 1 hafta oluyor bugun yine adet oldum Bu normalmi fikri olan varmi Ona göre yarin doktora gidiyim
Birkoalaanasi Birebir aynısı olmuştu, doktoru aradığımda normal ara kanamalar demişti. Korunma hapları da ara kanama yapıyor 🥀