Sütun içerisine tel şehriye katıp pişiriyorum sütlaç yapar gibi içerisinde evde bulunan bütün kuruyemisleri atıyorum özellikle kuru üzüm çünkü hiç şeker koymuyorum iki kaşık bal yeterli oluyor gidip gelip yiyorum ama kuruyemisi baya çok atıyorum bu eşimin yöresine ait bı tatlı sonra lop lop süt geliyor deneyin derim 😊👌