zeynepzeze Merhaba, bebeğim 9 aylık. Aktivite masası almak istiyorum. Bebekleriniz seviyor mu? Fisher price güzel ama biraz pahalı sanki. Bondigo, clementoni, chicco bu markaları kullanan var mı ?
Tuba zeynepzeze Oğlum 15 aylıkken aldım ben fakat masa değil de aktivite küpü tercih ettim baya seviyor keşke daha önce alsaymışım😁 Markası Squirrel Play. Türkiyedede varmı bilmiyorum ama buna benzerler kesin vardır😇
ozge3747 zeynepzeze Bondigo kullanıyorum çok güzel, müzikleri ve oyun seçenekleri fazla. Kızım severek oynuyor
balannesiii zeynepzeze jokerin aktivite masasını almıstım oğlum 9 aylıkken suan 16 aylık hala cok severek oynuyor treni falan war calıstırmaya bayılıyor tavsiye ederim🌸
Purelove Fisher price akilli kopekcigin aktivite masasi isimli urununu almistim. Oglum 17 aylik hala arada oynuyor. Bondigonun urunleri de genelde begeniliyor