123401 18 ay oldu hala göbeğimi eritemedim hamilelik öncesine göre 4 kilo fazlam kaldı onlar da sanki göbekte, görenler zayıfsın falan diyor ama üzerimde kıyafet varken zayıf görünüyorum, evde gobegi acikta birakacak birsryler giymek istiyorum yapamiyorum