Medela diye markanın purelan diye kremi var bizim komşumuz medikal ürünler satan firmada çalışıyor bu krem almanyadan geliyormuş gerçekten çok etkili ben doğumdan sonra kullandım tam yara olacaktı olmadı cok şükür hem sürdükten sonra da emzirebiliyorsun bir günde etkisini görürsün kendi eşi kardeşleri falan hepside kullandı memnun olmayan yok yani Bi dene istersen