Kızlar 6,5 aylığız ek gıdaya başladık ancak 3 gündür kabız ne yapmalıyım 😒 havuçlu kabaklı patatesli çorba yapıyorum ama her seferinde de onu yapmak istemiyorum brokoli mevsimi değil, balkabağı mevsimi değil ne ile çorba yapacam peki. Yoğurt versem yer yemez yoğurdun değdiği yerler kızarıyor. Bi de normalde bugün muzlu irmikli muhallebi yapacaktm ama kabız olduğu için onu da yapamıyorum. Aslında kabız mı onu da bilmiyorum yani gazını iyi çıkarıyo kaka yapmak için kendini sıkma kasma gibi bir durumu yok huzursuz da değil ama neden yapmıyo o zaman kafam çok karışık yardım edin lütfen😩