Merhabalar anneler bugün kahvaltı hazırlarken oğlum babasıyla oynuyordu nasıl olduysa düşmüş ve tam kaşının üstünü yarmış derin de bir yara doktora gittik hem küçük zor olduğu içim hem de iz kalmasın falan diye yapıştırma yapıldı şükür ama hala tabi dikişe dönebilir bu durum kara kara nasıl koruyacağımı düşünüyorum var mıdır tavsiyesi olan ve iz kalmaması için neler yapılabilir şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻