Oznur_ 3 ay 23 günlük bir oğlum var 2. Ay aşısını olduktan sonra kolunda herhangi bir şişlik kızarıklık olmadı 1 haftaya geliyor ki şişlik ve kızarıklık var neden sonra oldu acaba
Ftmkaya Oznur_ canım aynı durum benim oğlumda da var 3 ay 20 günlük bende yaklaşık bir haftadır fark ettim neden olduğunu bende bilmiyorum bekleyeyim burda tecrübeli anneler yazar tahminimce aşının tuttuğunun belirtisi
Dln49 Oznur_ benim kızımın da 4. Ayında ikinci ay aşı yeri şişti hatta leblebi kadar şişti ve iltihaplandı sonra kendiliğinden patladı tekrar topladı falan sordum verem aşısının tuttuğunu gösteriyormuş yani korkacak bişey yok Bi haftaya iyileşir
yakupcan Balbademim3 benim de 4. ay aşı yeri şimdi 6. ay aşısı yaklaştığında kızarmaya başladı. iğne izi daha önce geçmişti şimdi tekrar çıktı