Yaklaşık 1 aydır diyet yapıyorum gluten, yumurta, inek sütü, domates, yer fıstığı, tavuk eti alerjimiz var daha 3 ay 1 haftalık bebeğim. Kakasında bi değişiklik yok ara ara olan yeşil kakası ve mukuslu devam ediyor yüzünde egzama vardı o bayaa azaldı. Kaka da değişiklik olmayınca kendimi boşa diyet yapıyor gibi hissediyorum moralim gerçekten çok bozuluyo hem hiç bişey yemiyorum hem hala böyle 😔 sizin bebeklerinizin alerji belirtileri ne zaman hafifledi ya da geçti kakadaki mukus özellikle