Ebbrru Bebegim 18 gunluk emerken ya da biberonda bogazina kaciyor hemen yuz ustu ceviriyorum o da korkuyo almak istemiyo memeyi hemen bende korkuyorum bisey olcak diye basina gelen var mi nasil atlatiriz bunu ? :((
Seydalimert Ebbrru benim bebegimde de cok oluyor. Hemen ters cevirip sirtina iki pat pat geciyor. Doktor normal oldugunu soyledi. Panik yapmaman onemli. Zaten zamanla alisirsin.
Ebbrru YagmurKocer Bikac gundur oluyo yapmiyodu hic boyle cekip verdikce sinirleniyo iyice hirslaniyo ondan sonra
Ebbrru Seydalimert o an panik yapmiyorum ama korkuyorum yinede 😕 insallah gecer de alismak zorunda kalmayiz
Keziban Bizimki 3 aylık hâlâ oluyo. Eğer sütünüz coksa önden biraz sağın sonra bebeğe memeninizi vermeyi deneyin derim