Fatima33_ Bebeğim 3 aylık sesi kısıldı ağlamaktan kaç gündür. Ağlayamıyo sesi çıkmıyor çok üzülüyorum azıcık zeytinyağı verdim sizce napsam ki
Alim7189 Fatima33_ canım benim bebegimde 2 aylıkken aglamktan sesi kisilmisti doktora sordugumda buhar makinası varsa o evine onu aç bebegind yakın olsun makinaya demişti gerçekten de işe yaradı bı dene istersen