Sevdasoylu Kızlar tatile gitmek istiyorum ama otellere güvenemiyorum şu virüs zamanında. O yüzden kendimize özel olsun istiyorum. Antalyada çok güzel manzaralı havuzlu villalar var, kiralayıp bu tür bir tatil yapan oldumu hiç? Tavsiye edermisiniz?
Mom04 Sevdasoylu Balayında muhafazakar villada kaldım yemeksiz gayet memnundum yemeksiz olması benim için iyiydi dışarıya gezmeye gittiğimiz için istediğimiz yerde yedik. Arada kendimiz yaptık. Tatil e gideceksem yine villa tercih ederim 🥰
Peki Sevdasoylu biz kuşadasında kiralamıştık çok güzeldi ve aşırı rahat hem istediğiniz yemeği dışardan da almak zorunda kalmazsınız şu zamanda özellikle ve havuzu da ne zaman temizlenmiş onu sorun mutlaka iyi tatiller 🌹
Gunes_kiz Sevdasoylu villa sepetinde villa Elif var biz balayında gitmiştik. Arabanız varsa heryer yakın. Kaputaş plajı filan var yakında. Korunaklı. 2 yatak odası var odalarda ayrı wc ve banyo var. Çift kişlik olan odada da jakuzi var ayriyeten . Aynı resimlerde göründüğü gibi ve yorumlarda biz de dahil memnun olmayan yok. [https://www.villasepeti.com/ev/villa-Elif] (url)
Oznurozer Sevdasoylu ben geçen sene gittim bebeğim için yemek konusunda hassasım bide doğum kilolarından dolayı özgüvenim hala yok o yüzden mayoyla bikiniyle kimseye görünmek istemediğimden villa tercih etmiştik ve aşırı rahattı bu sene yine villa düşünüyoruz. Çocuk uyurken falan mis gibi keyif yaptım 😍
MihraKus Arkadaşım ve annesi heryıl site içinde havuzlu kendinden yemekli villada kalıyorlar yaklaşık 4-5 yıldır çokta memnunlar ama bu yıl bilmiyorum gidecekler mi
Deletedmom278 MihraKus Ağustos ayı düşünüyoruz bizde. Belki virüs o zamana kadar daha da azalır şuan çünkü doğru bulmuyorum. Biz eşimle severiz böyle şeyleri tamamen bize ait zaten isteğimiz gibi.
Sevdasoylu Gunes_kiz bayıldım gerçekten 😍 fiyatıda çok uygun. Favorilerime ekliycem çok teşekkür ederim👍
Annemelek Gunes_kiz kaç günlük gittiniz şuan gecelik 900 diyo sizin zamanınızla çok fiyat farkı var mı🙈
ozgurkus Sevdasoylu bu sene biz de villa düşünüyoruz ama antalya değil.Bende ilk kez deneyimlicem ama rahat olucak bence.Çünkü rahat güneşlenmek istiyorum istediğim gibi yiyeyim diyorum bakalım bebekle de rahat olur inşallah.
Gunes_kiz Annemelek canım bizim biraz sezon sonu gibi oldu ama yine de sıcaktı hava. Biz 2 Ekim ile 9 Ekim arası gittik 2200 civarı birşey verdik galiba. 2 sene öncesi tabi fiyatlar değişmiştir.