Bebegimleben 13 aylık 9 kilo
ben de bazen çok takıyorum bazen de aman nefesi sağ olsun yeter diyorum
benim kızımın da hiç iştahı yok, ben de mecbur sık sık emziriyorum aç kalmasın diye.
alerjik bir bebek ve çoğu gıdayla geç tanıştı, bu yüzden ek gıdaya aşılamadığını düşünüyorum.
aslında niyetim gidip detaylı tüm tahlillerini yaptırmak ama şu salgından dolayı hastaneye gitmeye de korkuyorum.