Bebegimleben He canım beslemiyorum, esir kampı benim evim, önünde yiyorum ama ona vermiyorum çünkü nefsine hakim olmalı deseydin ya😒 benim oğlumda küçük minyon zaten düşük doğum ağırlıklı doğdu, her gören “ayy ne kadar ufak bu böyle” deyip durdu, bende çünkü o bir bebek ufak olması normal değil mi?” Deyip terslediler artık kimse konuşmuyor. 6 ay kendimi parçaladım yakalasın diye, yemesi yerinde ama kilo alımı yavaştı. Baktım sağlıklı hiçbir derdi yok bende kendime dert etmeyi bir nebze bıraktım. Zorlayınca hiç yemiyor ve yese de bir yararı olduğunu düşünmüyorum. Benim koca kızken zorla ağzıma doldururlardı ne geçti ellerine beni mutsuz etmekten başka, hiçbir şey. Biraz akışına bırak ve konuşanlara da cevabını ver, için rahatlar.