Bebeğim 11 ay 17 günlük ben 8. Aydan sonra regl oldum ama 1 gün lekelenme şeklinde oluyordu. 11.ayında tam anlamıyla regl oldum 6 gün sürdü baya yoğun şekilde. Fakat reglim bittikten 8 gün sonra tekrar regl oldum ve bu daha yoğun oluyor. Normal mi sizce?