Kızlar bebegim bir aylık kaka yaparken gaz çıkarırken ıkınıp aglıyarak çıkaryordu kakası mukus gibi olunca doktora goturduk kakasında iltihap çıktı antibiyotik verdi kullanıyoruz bu durum basına gelen varmı herkes diyor çok zor gcer çok uzgunum lütfen yazın