Zuluu Gmzdgs plastik olani alsam nasil olur acaba evdekiler hep cam kırılmasın diye plastik almak istiyirum çünkü bulunduğum yerde satan herhangi biryer yok internetten istiycem
Chickpea Zuluu bizde plastik olandan kullanıyoruz aventin, çok ama çok memnunum meme reddi yapmadı emzirmeye de devam ediyorum . Her bebekte aynı olmayabilir tabi ama biz memnunuz 🌸
Zuluu Chickpea meme reddiyle ilgili sıkıntı yok simdi wee nin meme ucu baslikli olanini kullaniyorum onda bile meme reddi yaşamadım plastik daha uzun ömürlü olur kirilmaz en azından diye çünkü bulundugum yerde yok Philips avent
Chickpea Zuluu plastik olan cama göre daha hafif diye tercih etmiştim , gayet kullanışlı bence . Bende internetten almıştım Hepsiburada’dan 2’li olarak uyguna gelmişti ☺️
Zuluu GokturkAlp etrafimdaki çoğu anne philips avent kullaniyor cok memnunlar burdaki annelerde hep güzel yorumlar yapiyor oyuzden philips alicam tavsiyeniz icin tesekkur ederim 😂😘💝
GokturkAlp Zuluu Bende Philips avent aldım zamanında ama emzik kısmı geniş onların. Dr.Browns daha hafif ve emzik kısmı daha ince damağa daha uygun. İnşallah memnun kalırsınız.
Zuluu GokturkAlp kalmazsam eğer tavsiyeniz aklimda kesinlikle arayisa girmeden sizin dediğinizi alacam
Chickpea Zuluu evet genel fiyatları o civarda oluyor, çok fazla indirime girmiyor maalesef, inşallah memnun kalırsınız ☺️