Benimde bebeğim 10 günlük ilk gün asla emziremedim ucuda yoktu sürekli uyudu kan şekeri düşüyormuş mecbur mama verdim,sonrasında ısrarla emzirdim emdikçe ucu çıktı kavramada bende arada sorun yaşıyorum inat ediyor,sakinleştirip tekrar deniyorum çocuk doktorum bana 2-3 saati geçmesin demişti kuzum aman dikkat et sadece 15 günden sonra günde 1 defa olmak şartıyla 4 saat uyuyabilir demişti