Arkadaşlar kızım 2 haftalıkken çocuk cerrahına götüemüştük. Doktor poposunda çatlak olduğunu söyledi ve aneatol sürmemi istedi. Aneatolü sürüyoruz ama dün akşama kadar uyumadı sürekli ıkındı kaka da yapmadı. Ağlayıp duruyor sürekli huzursuz. Bu sabah uyandığında altını değiştirirken ıkınmaya devam ediyordu. Ikınırken poposundaki çatlağın memeleştiğini gördüm. Sanırım gaz çıkarırken ve kaka yaparken ıkınmaktan olmuş ceve belli ki acı çekiyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Böyle bi şey yaşayan ve çareyi bulan var mı