Arkadaşlar kızımın daha 10 ayı bitmek üzere ama merak ettiğim için soruyorum; aslında yeterli sayılan sütüm vardı ama kızım bir ara hasta oldu yada denk geldi bilmiyorum emmek istemedi bir süre bende çok önemsemedm sağmadım ama baktımki sütüm azaldı, sonrasında sağmaya başladım, o da sadece sabahları emmeye başladı şimdide ara ara diğer öğünlerdede vermeye çalışıyorum ama tabiki az sütüm. Size şunu soracağım, şu anda mama veriyorum ,az birazda anne sütü o şekilde gidiyoruz, 1 yaş sonrası mamayı bırakırsak eğer aldığı anne sütü onu doyurması mı gerekir yani doyuracak miktrda bir sütüm mü olması gerekir yoksa az miktarda olsa anne sütü alıyo olmuş olması yeterli midr ? 1 yaş sonrası emziren annelerimizün böyle çok fazla sütleri mi oluyor merak ettim ?😊