Mucize_istiyorum22 HappyKids 23 aylik oglum sabah kahvaltıda menemen bi kase yoğurt bazen haşlanmış bazende omlet şeklinde yumurta yiyor domates salatalık yiyor tatlı şeylerle arası yok kahvaltıda oğlumun peynirde sevmiyor zeytinide arada yiyor. Ilk oynumuz motorsikletine binmesi oluyor🏍
Semadefnemurat HappyKids kızım defne 8 aylık. 9 buçuk da kalkar. İlk öğün anne sütü oluyor. Genelde ses çıkaran oyuncaklarla oynar veya kitap okurum ona 😍
HamzaninAnesi Yasmn07 kaç defa yağlı fitil kullanmak zorunda kaldım.zeytin yağı ona verdiğim herşeye koydum sanırım bu iyi geldi halada kakası kabızlığa yakın ama yapıyor çok şükür
dvran22 HamzaninAnesi hiç kuru kayısı ve bir parça armutu kaynatıp suyundan verdiniz mi Bizde de kabızlık olunca öyle yapmıştım çok işe yaradı
HamzaninAnesi Yasmn07 kaç defa yağlı fitil kullanmak zorunda kaldım.zeytin yağı ona verdiğim herşeye koydum sanırım bu iyi geldi halada kakası kabızlığa yakın ama yapıyor çok şükür
HamzaninAnesi dvran22 yok canım denemedim aklımdaydı kuru kayısı evde yoktu bende vermedim hiç ama şimdi veriyorum bazen hoşafını kuru meyveler
Ezgidnzada rmert aksam 9 da uyku moduna geciriyorum tee 11 bckta anca uyuyor salla salla. Gece de beslenme icin 3.4 kere uyanıyor.bende sütümü sağıp biberonla veriyorum ki bana da zaman kalsın uyuyayım diye
Ezgidnzada 23201060 mrb uzun değil gece gündüz toplamı 18 saat uyuyor. Ayına göre de normal bence. 24 saat uyumasını bekleyemeyiz motor gelişimi için arada bir uyanip etrafı keşfetmesi de gerekiyor. Gün içinde yüz üstü yatırıp boyun ve sırt kaslarını çalıştırıyoruz. Evin icinde turlayip oyunlar yapiyoruz ayna karsisinda birbirimizle gülücük ler yapiyoruz. Balkona çıkıp d vitamini alıyoruz. Yani gelişimine göre herseyimiz normal
23201060 Ezgidnzada bunları 1 bucuk aylik bebek icin yapıyorsunuz dimi. Ayını yanlış yazmış olmayasınız
Ezgidnzada Daghan05 sadece sabah 7.10 arası değil gün içinde bir iki kez daha uyaniyor. En son aksam 7 de uyaniyor. 9 da yatırıyorum ama 11 bckta anca dalıyor. Uyku suresi gece gündüz toplam 18 saat yapıyor bence normal. Gündüz de çok uyursa bu sefer gece çok uyanıyor uykusunu aldığı için. Uyku eğitimlerinde Ali’den alıp veliye verme eğitimi var yani sabahki uykularindan alip gece uykularina ekliyorsunuz daha güzel uyuyorlar. Ayrica geceleri salgilanan hormon hem biz yetiskinler icin hemde bebekler icin daha yararlı gece uykusu
birkurabiyeannesi HappyKids 3 ay 25 günlük ,05.30 da kalkıyoruz 🙈😟kahvaltımız anne sütü + 90 CC mama ,biraz konuşuyoruz ,alt değiştiriyoruz hanımefendi 8.30 da tekrar uyuyor 10.00 a kadar ,ilk oyunumuz yerde yuvarlanmaca
Zulemes HappyKids 😀😀😀 benim kızım 8 de yatıp sabah 4 de kalkıyor 😂 oylamaya katılamıyorum bu yüzden. 5 aylık olduğu için emiyor yalnızca, ilk oyunumuzda anneyi kahkaha atarak uyandırmaca 😂
1Prens1emir HappyKids 13 aylığız 9 da ayakdayız maşallh hiç şaşmadı saatimiz 🤪 Kalkınca anne sütü daha sonra kahvaltı öğünümüz yumurta zytin peynir ev yapımı çilek reçeli ıhlamur Güne başlama oyunumz kule yapıp yıkıyoruz daha sonra dolap karıştrmaca 😂
Ezgidnzada 23201060 aynen oyle evet siz gelişim haftaların aylarını falan bi araştırın isterseniz. Neler yapmaniz gerekiyor onlar nasıl tepkiler veriyor
Volmine 23201060 hele bi gelsin şöyle gelsin 8 ayına hep kucak istesin . Zaman hiç kendine kalmıyor dimi evet arkadaşım sen doğru biliyorsun en fazla 2 saat uyanık kalabilir
23201060 Ezgidnzada bebeginiz icin siz daha iyisini bilirsiniz ben fikrimi söyledim. Bizde çocuk büyüttük 🤣
Tugce1634 nazo58 canım ben siyah zeytini annemlerin zeytinlikten yapılan zeytinlerden veriyorum.üstelik acımsı tadı var,tuzsuz diye denedim.bana mısın demedi yiyor ilginç ki
nazo58 Tugce1634 valla çok ilgincmis😊🙈 ben peyniri kaçamak yetiniyorum verdigimi anladığında öğürüyor hemen.. zeytini verince acı geliyor şekilden şekile giriyor 🤦♀️
Rrraaaiiinnn Ademalp merhaba bebeği benimde 10 aylık parlak nasil yandırıyorsunuz da yutuyor acaba onlar yaptım yemedi minik şekilde vermeme rağmen ondan soruyorumda
Ademalp Rrraaaiiinnn ben 6 aylıkken eline vererek yedirmeye alıştırdım. Şimdi bütün olarak pankek ya da omleti salatalığı v.s bütün veya yarım olarak veriyorum ısırarak koparıp yiyor.
Deletedmom283 HappyKids 21 Aylık kızım 11.30 gibi uyanır genelde; kahvaltıdan sonra biraz yürüyüş, her gün dışarıya çıkmaya alıştı dedesiyle :) sonra duş ve öğlen uykusu 😴 5 aylık oğlum da 09.00 civarlarında uyanır genelde; küçük egzersizlerden sonra mama vs gün devam ediyor bir sonraki uykuya kadar :)
Kbraahraz Nefesim01 Zeytini nasil yediriyorsunuz rendeleyip mi benim oglum 8 aylik rendelesem bile midesi bulaniyo ne verirsem verim illa blenderdan geciriyorum pirinc tanesini bile
Arslan Kbraahraz benım oglum 7 bucuk aylık zeytını ıkıye uce bölüp çekirdeğini çıkarıp önüne koyuyorum öyle kendısı alıp yiyor.irili yiyebildiği için önüne koyup yeme alıskanlıgı var.Bide zeytini önceden suya koyup tuzunu biraz cıkartıp veriyorum canım