Kızlar 7 ay önce spiral taktrdım ama spiral beni mahvetti 2 3 ayda bir regl oldum cok sancılı ve cok kanamalı gecti hepsi 45 kiloya düştüm sürekli iltihap ve akıntım oldu en sonunda cıkarttırma kararı aldım ve 2 gün önce çıkarttırmaya gittim. Doktor spiralin ters döndüğünü söyledi ve ipin ucunu bulamadı yani anlayacağınız bayağı uğraştı. Daha sonrasında kanama olur feln hiç demedi. 2 gündür felaket bi kanamam var regl oluyormuşum gibi sizce bu normal bir durum mu? Doktora sormayı unuttm o da bu konu da bişey söylemedi zaten.